Olen toivottoman huono keksimään "täydellistä" lahjaa minulle tärkeälle ihmiselle. Ongelma on kai siinä, että haluaisin lahjan viestivän jotain siitä mitä ajattelen ihmisestä, kuinka paljon välitän. Samalla lahjan pitäisi olla ainutlaatuisesti juuri tälle ihmiselle sopiva.

Mitä siis antaa mielitietylle syntymäpäivänä? Olen ongelmoinut tämän asian kanssa jo reilun viikon, enkä vieläkään ole keksinyt sopivaa lahjaa. Asiaa ei helpota, että tämä toinen on onnistunut yllättämään minut lahjoilla ym. upeilla yllätysretkillä jo monesti. Haluaisin tehdä/antaa jotain, joka olisi hänelle yhtä mieluisaa ja ihanaa kuin mitä itse olen saanut häneltä.

On varmasti epärealistista odottaa, että joku muu osaisi sanoa mitä minä voisin hänelle hommata, mutta ehkä jotain vinkkejä voisi jostain onkia? Mitä antaa miehelle, jolla on jo kaikkea, jonka aikataulut vaihtuvat hetkessä ja jonka harrastukset/työ vaativat tarvikkeita joita tästä maasta ei löydy (eikä minulla olisi tarvittavaa asiantuntemusta moisia ostelemaankaan). En voi yllättää viemällä häntä konserttiin tai hierojalle aikataulujen takia... emme myöskään asu samassa kaupungissa, joten sekin vaikeuttaa osaltaan asiaa. *huokaus*

Toki sitä sanotaan, että ajatus on tärkein, onko siis vain tyydyttävä kalsareihin ja pitkiin sukkiin?